shoutbox

Thursday 26 November 2015

Cantik.

Assalamualaikum. night all! fuh! agak penat hari ni sebab hari ni Anna picnic dengan family dan kemas bilik. pergi pantai tadi, fulamak memang syok habis! ye la, pantai tempat yang dekat dengan rumah Anna tapi payah nak pi.


disebabkan Anna pegi pantai hari ni, jadi Anna nak ambik tajuk "cantik" untuk entry kali ini.

kenapa "cantik"?

sebab ia sinonim dengan pemandangan pantai yang indah,syok,bersih, aman lagikan damai.


Ya Allah, tadi tengok pantai, rasa tenang gila. (nak tunjuk pic pantai yang diambil tadi, tapi, tak tau nak upload macam mana kat blog :p) seronok ja tengok ombak.


banyak benda yang boleh dikatakan selalunya jugak, perkataan cantik ni sinonim dengan perempuan. juga haiwan² yang ada.tak terfikir ke, kenapa Allah jadikan semua itu?



well, pada pandangan salah seorang sahabat , kitq sewajarnya bersyukur dengan nikmat yang Allah berikan kepada kita. tak rasa pelik ke kalau tak ada ciptaan yang cantik dari Allah?



perempuan kalau cantik fizikal saja tak guna ya! kena cantik mental,sahsiah,akhlak serta budibahasa.. kalau tak dak semua tu.... err......


ehh, lupa. yang karya seni pon dikira cantik juga. guna pi la peralatan apa, sapa yang berbakat tu pasti cantik hasil yang menarik.



Sampai disitu saja dulu. maaf pendek sangat. dah mngantuk ni. Assalamualaikum, selamat malam z.z


No comments:

Post a Comment